Sunday 22 September 2013

Lucky day

Assalamualaikum..
Alhamdulillah.. banyak rezeki saya hari nie..
hari nie saya dapat makan sesame ngan kawan saya yang balik..hehe dia ajak makan, so g jela.. (tapi malu sangat..hahahahaha) makan nasi ambeng eh.. cm 2 la sebutan dia..haha sedapp... dah la mak dia yang masak..huhu lame x makan masakan mak..huhu rindu2.. tapi 2 la, orang cakap.. rezeki ada kat mana2 kan.. n hari nie terubat la sikit rindu 2..hehe 
cenggini la lebih kurang rupa dia..haha
(Google image source)
kalau kat kelantan nie mmg x nah makan la nasi cam nie kan.. asyik jumpa nasi kerabu je yang banyak.. nasi nie katanya masakan jawa, betul ke x tidak tahu la itew..hahaha

n.....
hari nie jugak saya tau begitu kompleksnye nak jadi pompuan nieee...huhuhu
why3~~~~
so scary la jadi pompuan nie..huhu
nak citer lebih malu lah plak saya..hehe
pi 2 la.. jadi pmpuan nie sume kene jaga la dari atas sampai bawah.. x leh abaikan satu benda pun.. nnti laen plak yang jadinya..

::: nota : saya akan berusaha untuk jaga diri saya elok2.. dan.. anda juga~ cayokk~~

No comments :

Post a Comment